Tatjana Vilček

Profesorka biznisa u International Schoolu Tatjana Vilček diplomirala je na Fakultetu za turistički i hotelijerski menadžment, na smeru za hotelijerstvo.

Njeno akademsko obrazovanje obeleženo je izuzetnim uspehom, što potvrđuju najviše ocene, koje je postizala tokom master studija, pokazujući veliko znanje i posvećenost struci. U želji da dostigne svoje akademske ciljeve, razvila je bogato profesionalno iskustvo, koje joj omogućava da poslu pristupa praktično i sa razumevanjem stvarnih izazova, uz čvrstu teorijsku osnovu.

Pored predavačke uloge na fakultetu, Tatjana je dala značajan doprinos akademskoj zajednici kroz svoje naučne radove. Posebno se ističu njena istraživanja o tehnološkim inovacijama u turizmu i biznisu, koja su predstavljena na Međunarodnoj konferenciji o novim trendovima u Tivtu 2014. i 2015. godine. Ovi radovi potvrđuju njenu posvećenost unapređenju znanja i podsticanju inovacija u industriji.

Kombinujući odličnu akademsku osnovu sa dokazanim liderstvom u različitim profesionalnim ulogama, Tatjana Vilček kontinuirano pokazuje sposobnost da inspiriše i usmerava buduće generacije stručnjaka. Nakon više od deset godina predanog rada u jednoj međunarodnoj školi, stekla je priznanje za svoje izuzetno vođstvo i pedagošku izvrsnost, što je dovelo do njenog postavljenja za direktorku škole.

Uprkos brojnim administrativnim obavezama, i dalje ostaje posvećena radu u učionici, gde održava snažnu povezanost sa učenicima i iskazuje svoju strast prema nastavi. Njena sposobnost da balansira između liderske uloge i direktnog rada sa učenicima oslikava njenu posvećenost inspirisanju budućih profesionalaca i održavanju visokih obrazovnih standarda.

Imejl-adresa: tatjana.vilcek@iss.edu.rs

Posvećenost nastavi i kvalifikacije:

Tatjana Vilček sa velikim entuzijazmom predaje u International School od 2019. godine. Tokom svog nastavničkog rada, neprestano je radila na ličnom usavršavanju i unapređenju svojih znanja i veština. U nastavku je kratak pregled njene posvećenosti stalnom napredovanju kako bi bila najbolja verzija sebe za svoje učenike:

2007 Seven Habits of Highly Efficient People - Brian Tracy - Honor Course - Covey Foundation
2008 Service excellence and customer service - Hyatt Regency Belgrade
2010 IHG Hotels Group - Telephone Skills and customer service
2012 Days of Quality - University Singidunum - Representative as Executive Manager in Hospitality
2015 FINAL PROGRAMME -of VIII International Scientific Conference
SCIENCE AND HIGHER EDUCATION IN FUNCTION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT - SED 2015 - TIVAT Montenegro
2020 Conflict management - Skill
Corporate communications - Skills
CYA - Create your add - ETwinning project Creator
FOOD AS CULTURAL IDENTITY - ETwinning project participant
FOOD AND SPORT MAKES US STRONG - ETwinning project Creator
CREATING AN INTERNATIONAL SCHOOL E-MAGAZINE - ETwinning project participant
2021 IB CAT 1 Business management - Teaching
WHERE'S MY COMPANY? - ETwinning project Creator
2022 Warwick Economics Summit
Gamification in teaching Course
Dedicated Teacher Award Nomination - Cambridge
Individualisation of teaching - Skill
2023 MICROS - Erasmus + Project - Entrepreneurship for all
2025 Focus on Assessment: Cambridge International AS & A Level Travel & Tourism (9395) 2024-2026 Syllabus